سیستم نوبت دهی بیمارستانی و درمانگاهی
صف های نوبت دهی

                                           سیستم نوبت دهی بیمارستانی و درمانگاهی پویا

سیستم نوبت دهی بیمارستانی و درمانگاهی پویا

ماده سه تحول نظام سلامت به بهره مندی همگان در کمترین زمان از خدمات مراکز درمانی، انجام به موقع ویزیت و پاسخگویی ۲۴ ساعته اشاره دارد. همچنین سامان دهی درمانگاه ها از طریق رزرواسیون اینترنتی و رزرو تلفنی جهت حصول رضایتمندی مراجعین از طریق سیستم نوبت دهی جزء دستور کار قرار گرفته است. در خصوص موارد یاد شده نیز ملاک هایی جهت ارزیابی شاخص ها و اهداف مورد انتظار در فراخوان بیمار به اتاق پزشک و هدایت بیمار به کلینیک است.

   شرکت ارتباط نیرو با استفاده از تخصص، تجربه و دانش فنی خود در حوزه طراحی مدارهای الکترونیک، IT و شبکه، توانسته مجموعه ای کامل و به هم پیوسته که ترکیبی از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری می باشد، طراحی نماید. این سیستم با در نظر گرفتن نیاز محیط های درمانگاهی و بیمارستانی، به گونه ای طراحی شده است که بتواند کلیه انتظارات مراجعین و نیاز های مدیریتی یک مجموعه درمانی را به خوبی برآورده کند. سیستم نوبت دهی بیمارستانی و درمانگاهی پویا به گونه ای طراحی شده است که نه تنها تحت شبکه محلی سیمی (LAN)، که حتی به صورت بی سیم (Wireless) نیز قابلیت اجرا و بهره برداری را داشته باشد، این مطلب باعث می شود که بتوان از این سیستم در محیط های مختلف و تحت شرایط متفاوت استفاده نمود. یکی از مزایای مهم این سیستم، قابلیت لینک شدن آن با سیستم HIS بیمارستان هاست که آن را در مقابل دیگر سیستم های موجود متمایز می کند. علاوه بر این سیستم نوبت دهی پویا امکان ایجاد تعداد نامحدودی صف برای پزشکان یک مجموعه و مطابق با برنامه زمان بندی از پیش تعیین شده را دارد.

سیستم نوبت دهی بیمارستانی و درمانگاهی پویا

سیستم نوبت دهی بیمارستانی و درمانگاهی پویا

 

ادوات و تجهیزات سیستم نوبت دهی بیمارستانی و درمانگاهی پویا :

جهت تهیه فیش شماره نوبت برای مراجعین در بدو ورود.

 لازم به ذکر است این سیستم می تواند به صورت لمسی و یا دکمه ای طراحی و اجرا گردد. در صورتی که از استند نوبت دهی لمسی استفاده شود می توان دریافت فیش نوبت پزشک را برای مراجعینی که به صورت تلفنی یا اینترنتی اقدام به اخذ نوبت نموده اند، بدون نیاز به مراجعه به قسمت پذیرش و تنها با مراجعه به صندوق برای تسویه حساب، عملیاتی کرد، که این خود منجر به کاهش صف پذیرش ها خواهد شد.

جهت نمایش فراخوان های پذیرش های مختلف، فراخوان پزشک ها و حتی نمایش تیزر های بهداشتی و تبلیغاتی. (قابل نصب در سالن انتظار)

نمایشگر ۲۰ اینچی تمام رنگی، نصب شده بر روی هر باجه پذیرش جهت نمایش شماره فراخوان شده و پیام های بهداشتی درمانی.

اینچی تمام رنگی، نصب شده بر روی سر درب اتاق هر پزشک جهت نمایش نام پزشک، تخصص پزشک،۴۲نمایشگر شماره اتاق، نام بیمار داخل اتاق و نام و شماره نوبت بعدی.

نصب شده بر روی میز پزشک جهت فراخوان بیماران، نمایش نام، نوع بیمه، تعداد و وضعیت پذیرش بیماران در انتظار و ثبت زمان ورود و خروج پزشک و بیماران.

  بیمارستان HISجهت ایجاد ارتباط آنلاین و هماهنگ بخش های مختلف سیستم با یکدیگر و با سیستم

نصب شده بر روی کانتر پذیرش جهت فراخوان مراجعین

 

امکانات و ویژگی ها سیستم نوبت دهی بیمارستانی و درمانگاهی پویا :
  1. قابلیت گزارش گیری به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
  2.  امکان ثبت زمان ورود و خروج پزشک
  3.   امکان ثبت زمان ورود بیمار به اتاق پزشک و میزان زمان اختصاص یافته به ویزیت بیمار
  4.  امکان ثبت نحوه عملکرد باجه های پذیرش
  5.   امکان پخش تیزرهای تبلیغاتی از طریق نمایشگر
  6.  امکان نمایش لیست بیماران و وضعیت آن ها در تاچ پنل پزشک
  7.  امکان استفاده از گوشی تلفن همراه پزشک و کاربر پذیرش جهت مدیریت نوبت ها و فراخوانی
  8.  قابلیت گزارش گیری تاریخ نوبت بیمار، سابقه ویزیت های قبل، نام بیمار، نام پزشک، تاریخ های خاص و
  9. امکان تعیین شیفت های کاری مختلف در طول روز، هفته یا ماه
  10. امکان تغییر طرح برگ نوبت متناسب با نیاز کارفرما
  11. امکان تعریف زمان استراحت
  12.  امکان کنترل و مانیتورینگ نمایشگرها
  13.   قابلیت تغییر در اندازه و فونت نوشتار نمایشگرها
  14. امکان دریافت جدول زمان بندی حضور پزشکان جهت نوبت دهی
  15. قابلیت پخش هشدار های صوتی همزمان با نمایش نام و شماره ی نوبت بیمار درPIS
  16. و …